Kort update om valvakan ..

Hmm , SD troligtvis i riksdagen ? Det gillar vi INTE .. !!

Detta inlägg publicerades i Rasmus & Junior. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Kort update om valvakan ..

  1. Viktoria lippens skriver:

    Jag är intreserad av dig! är en sån tjej du vill ha och har gjort abort för pappan va en idiot och jag älskar barn, blev tvingad till det typ!!

    Min msn är Viktorialippens@live.se

    Hör av dig puss

  2. julia skriver:

    usch fyfan för SD. fattar inte att folk ens röstar på dom 😦 hoppas du får en fin kväll med din lille plutte 😀

  3. Men tyvärr det blev ganska många som gillade det!

  4. sanna skriver:

    Kul att du börjat skriva igen 🙂

  5. angelinaek skriver:

    gud är du tillbaka, har varit inne varje dag och kollat : )

  6. Caroline skriver:

    Har du slutat blogga igen? 😦

  7. Ida skriver:

    jättefin blogg!
    vill du bli veckans blogg var med och tävla på http://idanoorling.blogg.se (:

  8. carro skriver:

    Jag blir så glad när jag läser din blogg!

  9. Hanna skriver:

    Hej! Kika gärna in på min blogg och spana in min höstoutfit, senaste fotoprojekt och lite annat smått och gott. http://wordsbyme.se är adressen. Trevlig kväll!

  10. Lisette skriver:

    Hej!

    Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.

    Med vänliga hälsningar,
    Lisette

  11. Kul med en ung pappa blogg men kan du inte länka till ett inlägg fär du berättar om dig själv? 😀

Lämna en kommentar