Hämtat min lilla prins

Nu har vi kommit hem och ska bara stanna inne resten av dagen och mysa :).
Det är otroligt vad jag har saknat honom även om vi bara var ifrån varandra en dag .  Han är min andra halva den här lille , fungerar inte som vanligt när jag inte har honom nära mig.

Lite tråkigt att vädret inte riktigt är på vår sida idag . Molnigt och allmänt trist , annars hade jag tänkt mig en dag på stranden eller nåt annat roligt . Men det funkar att sitta hemma i soffan och se på Byggare Bob också ! Vad har ni för er idag? 🙂

Detta inlägg publicerades i Rasmus & Junior. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Hämtat min lilla prins

  1. Caroline skriver:

    Det är så härligt att läsa dina varma ord om din son 🙂

    Här händer det inte mycket idag, är på depphumör så ska trösta mig själv med choklad 😉 haha

  2. Anna skriver:

    Jag är sjukskriven veckan ut och min dotter Isadora (född januari 08) har sommarlov så försöker mysa med henne. Dock är det regn, åska och blixtrar här i Eskilstuna så vi stannar inne. Det resulterar i en uttråkad 3,5-åring som trotsar.. 😛

    Ville bara säga att jag gillar din blogg. Du skriver bra. :]

  3. Jonna skriver:

    Aw va söt bild! 😀

Lämna en kommentar